آلزایمز،علل و پیشگیری
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 222487
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:آلزایمر, :: 22:57 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

در حال حاضر هیچ راه شناخته شده ای برای جلوگیری از بیماری آلزایمر وجود ندارد. افراد بالغی که از لحاظ جسمی فعال هستند٬ نسبت به افراد غیرفعال٬ ممکن است کمتر در معرض ابتلا به آلزایمر و یا دیگر بیماری ها باشند. فعالیت مناسب برای بیشتر مردم بی خطر است. اما معمولاً بهتر است قبل شروع به فعالیت با پزشک خود صحبت کنید.

افراد بالغی که از نظر ذهنی فعال تر هستند٬ کمتر در معرض خطر ابتلا به آلزایمر هستند. مطالعه ی روزنامه٬ کتاب٬ مجلات٬ بازی با کارت٬ جدول حل کردن٬ بازدید از موزه ها و انجام فعالیت های اجتماعی دیگر و یا حتی فعالانه تلویزیون تماشا کردن و گوش دادن به رادیو به طور منظم٬ ممکن است به شما کمک کند تا از علاﺋم بیماری آلزایمر دور بمانید. به طور منظم کار کردن با مغز به شما آسیبی نمی رساند.

افرادی که بیشتر از میوه جات٬ سبزیجات٬ غذاهایی با فیبر بالا٬ ماهی٬ و امگا 3 (گاهی به عنوان رژیم مدیترانه ایی از آن یاد می شود.) می خورند و افرادی که گوشت قرمز کمتر می خورند و لبنیات مصرف می کنند٬ ممکن است در مقابل بیماری حراست شوند.

همانطور که درباره ی علل بیماری آلزایمر بیشتر می آموزیم٬ همچنین ممکن است درباره ی چگونگی جلوگیری از آن بیاموزیم. داروهایی که برای جلوگیری از آسیب دیدن سلولهای مغز توسعه داده شده اند٬ ممکن است روزی توسط افرادی که در معرض خطر ابتلا به آلزایمر هستند٬ استفاده شوند.

منبع: ایران درمان

 

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: